Ben Öğrendim ! Yaptım ! Sizlerde Öğrenip Yapabilirsiniz

23:50


DENEME BLOG SAYFASI BEN ÖĞRENDİM ! SİZDE ÖĞRENEBİLİRSİNİZ !


Bloggerlar ücretsiz hazır temaları kendileri seçip, indirip, bloguna ekleye bilir. Tasarımcı olmalarına gerek yok.


S ibel hanım, öncelikle ücretsiz hazır temayı öğrenip, uygulaya bildikten sonra sizinle paylaşacağımız yazmıştım. Kendime açmış olduğum demo blogundan sizin yazılarınız ışında öğrendim. Ayrıca elinizden geldiğinize bu süreçte yardım ve desteğinizi esirgemediniz için teşekkür ederim.

Sibel hanım, ücretsiz hazır tema konusunda paylaşmış olduğunuz değerli ve önemli bilgilere fazla bir ilgi ve değer verilmediğini görüyorum.


Umarım bundan sonra değer verilir. Bilgisi olmayan blog yazarlarına ulaştırılmaya çalışılır. Gerçekten faydalı oldunuz. Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim. 

Bloggerlar ücretsiz hazır temaları kendileri seçip, indirip, bloguna ekleye bilir. Tasarımcı olmalarına gerek yok.


1 2 3


Belki öğrenmek isteyenlere bir ışık olur. Tekrar yüreğinizi, bilginizi, ilginizi, bizlerden esirgemediğiniz için şükranlarımı sunuyorum. Başarılar dilerim.

Engelsizalgi.blogspot.com.tr

Engelsiz renkler blog sayfamda görüşmek üzere.

Sibel hanım, ben öğrenmek istedim öğrendim. Umarım sizin ışığınız da bütün bloggerlar ücretsiz hazır temaları nasıl öğreneceklerini bilirler. Sonrada kendi yol haritalarını açmış olukları blogların da kendileri belirlerler.

Saygılarımla...

Benzer Yazılar

9 yorum

  1. Kutlarım Abdullah. Güle güle kullan oğlum. Geç vakit olduğu için fazla yazamayacağım ama çok mutlu oldum kendi emeğinle sahip olduğun sitene. Sevgilerimle oğlum. Hayırlı geceler :)

    YanıtlaSil
  2. Ece teyzem, deneme bloguma hoş geldiniz. Yorumunuzu okuyunca mutlu oldum. Sibel hanım, olmasaydı. Sanırım hala öğrenemezdim. Sağ olsun paylaşımlarıyla ve yardımı ile yapabildim. Tekrar buradan kendisine teşekkür ederim. Ece teyzem güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.
    Saygılarımla

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim gercekten cok güzel olmus.

    YanıtlaSil
  4. Derya hanım, beğenmiş olmanıza sevindim. İlginiz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Sizinde post yazınızı okudum. O an yorum yapamadım. Yapmış olduğunuz blog bakamadım. En kısa zaman bakmaya çalışacağım.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim Abdullah bey.Listeye bu blogunuzu ekledim.

    YanıtlaSil
  6. Sibel hanım, siz olmasaydınız şu anda kendi yörüngesinde aynı noktada dolaşan bilgisiz bir blog yazarı olarak dolaşıyor olurdum. Asıl ben tebrik ederim. Bilgilendirici, öğretici paylaşımlarınız ve yardımlarınız için. Listeye eklemenize de memnun oldum. Canı gönülden başarılar dilerim. Nice güzel bilgilendirici paylaşımlara imza atmanıza dilerim.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  7. hayırlı olsun yeni temanız, güzel günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrenmek amaçlı bir blog sayfası açıp hazır temaları blog sayfası üzerinde uygulamak istedim. Yorumunuz ve ilginiz için teşekkür ederim.
      Saygılarımla.

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir.
Beğenmediğiniz her konuya eleştiri yapma hakkınız vardır unutmayın !

Blogger tarafından desteklenmektedir.